La-Love In The Houz

La-Love In The Houz
Mencari Cinta Yang Hakiki

Fe-Friendship Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Fa-Follow Me

Pa-Pages

Monday, February 28, 2011

Bagus ke ber'belog' ?

Aku br nk berjinak2 ber'belog' lepas smlm tgok ramai kawan2 aku ada share ape yg dorg buat dalam blog...4 me quite interesting... tp Chip ckp buang masa... yeke 'blogging' ni buang masa? kalau xde pape tips yg nk di'share' or xde output n input mmg la buang masa je kot... tp sesetengah org ada kepuasan de tersendiri bila ber'blog' di alam maya dr bercakap n bercerita dgn org kan? aku? aku suka cerita n mntak pendapat org...tp itu pun kalau ORANG NAK DENGAR ape aku cakap... sooooooo, skrg ni aku dpt satu idea *ting*


1st option : kita share dgn org paling rapat / paling boleh dipercayai / yg nak dengar ;)
2nd option : kalau xde org nak dengar mmg la aku kena tulis kt belog ni kan... haaa jgn lepas ni tanya lagi kenapa aku share kt belog ni ;)

Sekian. Saya mandi dulu ya! Hari ni nk mkn tema TELUR... Lepas dh siap apa menu hr ni baru saya share lg ok!

No comments:

Post a Comment